Kies voor uitmuntendheid

100 dagen
tevreden of geld terug

Als u binnen 100 dagen na uw aankoop niet geheel tevreden bent over uw product uit het assortiment van Laurastar Smart of Laurastar Lift, krijgt u van ons het aankoopbedrag terug.
Laurastar SMART
Laurastar wil u graag het beste leveren om zeker te zijn dat u altijd perfecte resultaten behaalt. Onze serie Laurastar SMART geeft uw kleding de oorspronkelijke schoonheid terug, en dat zonder inspanning. Zijn verbonden strijkhulp maakt u het leven gemakkelijk en de geavanceerde technologieën van het product maken van u een ster in het strijken.


LAURASTAR LIFT
Laurastar bedenkt een nieuwe manier van strijken met de stoomcentrale Lift met een handvat, de enige 3-in-1-centrale die strijkt, ontkreukt en zuivert. Dankzij het unieke ontwerp en de uitzonderlijke stoom wordt strijken steeds eenvoudiger en uw leven nog mooier. Van de strijkplank tot de kledinghangers in uw kast, tot een laatste opfrissing van een kledingstuk op een hanger, Laurastar Lift gaat overal met u mee.

TOEPASSINGSVOORWAARDEN:

  • De aanbieding geldt voor aankopen van producten uit het assortiment Laurastar Smart of Laurastar Lift die in aanmerking komen voor en zijn gekocht in het kader van de actie 100 dagen garantie – niet tevreden, geld terug.
  • Het product dient volledig, in perfecte staat en in de originele verpakking te worden teruggestuurd.
  • Alle aanvragen tot restitutie dienen uiterlijk binnen 100 dagen na de aankoopdatum te worden ingediend en ontvangen, waarbij de datum van het poststempel leidend is.
  • Alleen aankopen die zijn gedaan via de webwinkel laurastar.com en via verkooppunten van Laurastar die deelnemen aan de actie zijn geldig.
  • De terugvorderingen moeten uitsluitend en rechtstreeks zijn geadresseerd aan Laurastar SA en niet aan het verkooppunt.
  • De deelnemer dient contact op te nemen met de klantenservice van Laurastar* en dient het product in de originele verpakking te retourneren tot restitutie.
  • Laurastar SA stuurt na het contact met de klant een voorgefrankeerd verzendlabel op. De klant plakt het label op de doos die hij naar Laurastar SA verstuurt.
  • De deelnemer moet de originele kassabon / het originele aankoopbewijs meesturen, hiervan zelf een kopie bewaren en verder zijn bankgegevens inclusief IBAN/RIB, BIC/SWIFT opgeven. De originele kassabon / het originele aankoopbewijs wordt niet teruggestuurd aan de deelnemer.
  • Het bedrag dat wordt vergoed is de prijs die op het teruggestuurde aankoopbewijs staat vermeld.
  • Het bedrag zal worden gerestitueerd middels een overschrijving en binnen een termijn van 20 dagen vanaf de ontvangst van het pakket in ons magazijn.
  • Het bedrag zal worden gerestitueerd in euro of Zwitserse franken, al naargelang de valuta op de kassabon / het aankoopbewijs.
  • Medewerkers van Laurastar kunnen niet van deze aanbieding gebruikmaken.
  • Laurastar behoudt zich het recht voor om aanvragen of terugvorderingen die niet aan deze Toepassingsvoorwaarden zijn uit te sluiten.
  • De beslissing van Laurastar over alle aspecten van de actie is definitief.
  • De verzamelde gegevens zijn noodzakelijk voor de behandeling van uw dossier en zullen uitsluitend in het kader van de actie “100 dagen garantie – niet tevreden, geld terug” worden gebruikt, tenzij u heeft ingestemd met het toesturen van informatie over alle nieuwtjes en promotionele acties. Uw gegevens zullen worden verwerkt en verzameld door LAURASTAR SA, Route de Montreux 149, 1618 Châtel-St-Denis, Zwitserland. Uw gegevens worden gedurende 10 jaar bewaard, indien ze in dit kader zijn verzameld.
  • De promotor van dit aanbod is LAURASTAR SA, Route de Montreux 149, 1618 Châtel-St-Denis, Zwitserland.
  • Voor meer informatie kunt u terecht bij uw verkooppunt.

* Neem voor het terugsturen van het apparaat via onderstaande gegevens contact op met de klantenservice van Laurastar SA: